Klaar voor vertrek!

2 oktober 2015 - Medemblik, Nederland

Hallo Lezer!

Welkom op dit reisblog van mij (Ivo) en, vooral van, Erik.  Op dit reisblog gaan we proberen al onze avonturen op te zetten. Je kan je hier rechts op deze pagina inschrijven voor een mailinglist (vergeet niet te bevestigen!). Wanneer we weer een avontuur hebben beleefd krijg je een herinneringsmail.

Waarschijnlijk denken jullie, wat staat er eigenlijk op de planning. Het antwoord moeten we jullie daarop schuldig blijven. Wat zeker is, dat we op 5 oktober landen in Bangkok.

Het brede plan is om eerst naar het noorden van Thailand te reizen. Graag willen we nog naar Vietnam, Cambodja en Laos. Uiteindelijk zal het vliegtuig ons weer ergens rond, als alles mee zit, halverwege Februari weer op Schiphol dumpen.

Het enige wat we in de tussentijd hebben geboekt zijn de dagen rond kerst en oud en nieuw.
Met Kerst zitten we in Koh Tao. http://www.backpackeninazie.nl/backpacken-thailand/koh-tao/
Met oud en nieuw zijn we op Koh Phangan. http://www.backpackeninazie.nl/backpacken-thailand/koh-phangan/

Die periode zullen we samen zijn met vrienden uit Alkmaar die zelf ook rondreizen.

Als jullie vragen hebben, kunnen jullie deze altijd stellen.
Wij stellen het op prijs dat jullie op onze blog komen!

Veel plezier in de winter!

Groetjes,

Erik en Ivo

1. Rob Haagedoorn:
    4 oktober 2015
    Ivo, ook Erik, veel plezier en geniet van deze reis.
  2. Leonie Tensen:
    Hey Ivo en Erik!
    Ik ga jullie volgen! Super veel plezier! Geniet van de trip en doe af en toe een beetje voorzichtig. ;)
    Fijne vlucht!
  3. Tante Tiny:
    4 oktober 2015
    Jongens Goede Reis! Geniet ervan. enne.......wel voorzichtig doen hoor.
  4. Jan Reijken:
    4 oktober 2015
    Veel plezier, veel zien, niet naïef zijn.
  5. Oom Ben:
    5 oktober 2015
    Allereerst nog gefeliciteerd met je 'bul' Erik en ik wens jullie een hele leuke reis! Tot kijk man !
  6. Marian en Wybo:
    6 oktober 2015
    Ivo, heel veel plezier, voorzichtig en we gaan jullie volgen
    Groetjes, ook van Wybo
  7. Tante Martha:
    7 oktober 2015
    Jongens, heel veel plezier en we gaan jullie wel volgen.De groeten!!!